03 august 2010

In codru verde nu se mai pierde
Nu se mai vede urma de cal
Pe la izvoare nu mai apare
Umbra calare a vreunui haiduc..........amintire cu haiduci



sunt intr-o sedinta de stoarcere a creierului meu de-o ora pentru a incepe sa scriu la partea mea de blog -lucru care mi s-a parut extrem de usor cand ne-a venit idea de a ne face un jurnal al locurilor prin care am fost si al timpului petrecut impreuna.....
acum insa imi dau seama ca am cam subestimat totul..... si cum creativitatea mea nu a mai fost folosita in scopuri literare de vreo 6 ani de cand am terminat liceul si s-a pus si praful si rugina pe ea, am hotarat sa iau o mica pauza si sa dau o raita prin playlist-ul de winamp.....si uite-asa am dat peste melodia celor de la Phoenix-amintire cu haiduci....si uite-asa stiu despre ce vreau sa scriu in prima postare...........


Imi place pe munte din multe motive: pentru ca de fiecare data cand intru pe traseu in paduri umbroase ma simt ca Iancu Jianu, ma simt "haiduc" cu bata mea adunata de prin padure (o bata adevarata, un ciomag pentru ca initial nu stiam ca ne trebuie bete de trekking ) si imi vine sa cant de haiduci,de munte, de ciobani, de oi...de orice imi trece prin cap; imi place muntele pentru ca ma face sa ma simt fericita ca atunci cand eram mica si ningea prima oara la tara si tata ne ducea pe dealul din spatele casei la sanius;imi place si pentru ca desi toate prognozele meteo spun ca sunt 60% sanse sa ploua, muntele ne surprinde mereu cu soare si peisaje minunate si are mereu grija de noi.

Cel mai important motiv insa este unul subiectiv: iubi meu.....(adica tu,caprita mea neagra)...cel care mi-a vorbit de munte,m-a facut curioasa, cel alaturi de care am descoperit ca muntele este minunat cand il faci la pas pe carari batute de oameni de secole....si pentru ca el mi-a aratat ca iubesc muntele, acest blog o sa fie despre calatoriile noastre pe munte asa cum initial hotarasem amandoi dar in egala masura o sa fie un "te iubesc" soptit spus de mine pentru el.


Urmatoarele postari vor povesti despre traseele pe care le-am facut impreuna pana acum, cu detalii, descrieri si poze multe din timpul drumetiilor, astfel incat speram ca cel care citeste sa il considere tot atat de folositor cum si noi ne-am ajutat de sfaturile, povestile si mai ales pozele altor calatori puse pe blog-uri.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentariul tau este important pentru noi! Multumim!